twitter
rss



Ribut mana ntah yg dtg menjengah semalam, saya tetiba rasa down! Dr. motivasi pergi conference kat oversea agaknya sbb tu lah saya tetiba hilang arah sekejap! Prof da bgtaw clearly what should I do first tp bila saya study previous student (kini merangkap sbg co-SV) punya kerja, saya terus jd down and demotivated!

Anida, stop comparing yourself with others!

Prof Fauzi ckp, sepanjang perjalanan buat PhD ni, pasti kita akan menangis. Dia sendiri mengaku yg diapun menangis. Tp aku, awal2 perjalanan pun da menangis dah! Huhu =((. En. Hubby saya sngtla memahami. Boleh baca riak muka saya yg sngt berubah (walaupun saya cuba mengawalnya sebaik mungkin dr kelihatan di wajah ni). Bbrpa kali tnya, saya ok ke tak? Saya sangaaatlaa tdk ok abg! Huhu.

Mlm td, En. Hubby memotivatekan saya semula...Lega rasanya slps dpt meluahkan dan berkongsi apa yg saya rasakan..fikirkan dgn En. Hubby tersayang...TQ by! Moral support dr abg, akn menguatkn lg langkah kaki ini! Bila lihat muka fahim (buah hatiku), saya cuba bangkit semula dr perasaan negative ini...Umi akn berusaha syg!


Anida, Ingat balik matlamat asalmu!


 

0 comments: