twitter
rss


Tak salahkan kalau kita nk menikmati kegembiraan kerana berjaya menyiapkan kerja sebelum waktunya,…kerana masih dapat menjaga anak sendiri,… kerana usaha kita dihargai?! Ya, saya nk menikmatinya selagi boleh…! =DDD

Hanya En.Hubby dan Allah sahaja yg tahu bagaimana saya cuba menyiapkannya dalam keadaan sekarang ni! Thanks abg for sharing your brilliant idea! Tak sia-sia En. Hubby ambil kelas RC (Rekacipta) masa di Mrsm Jasin dulu. =p

Alhamdulillah,…Alhamdulillah,…Alhamdulillah! Perjumpaan dengan Prof. tgh hari tadi pun sngt positif. Sangat gembira bila Prof. menghargai apa yang saya lakukan. Hasil kerja yg biasa saje tapi bila diterima rasa semakin bersemangat!

"Prof, sila marah saya jika saya terleka!", itulah kata-kata gurauan saya pd Prof.tadi Walaupun dalam nada bergurau tp saya benar2 maksudkannya! Prof., terima kasih di atas kata-kata semangat yg diberikan. Saya faham tajuk ni tak semudah yang dilihat, tapi saya akan berusaha melaksanakannya! Sangat sangat la gembira kerana saya sudah ada mentor!=D Dan yg paling best lagi, saya dapat jaga sendiri Fahim Amzar sekurang-kurangnya hingga dia berumur 6 bulan (Sbb belum ada kekosongan tmpat di lab lagi)! Yeay!

Kejayaan sahabat-sahabat lain (Dr. Afandi, Dr. Amzari, K.Yus dan Abg Nan…) akan saya jadikan sebagai dorongan utk kaki ini terus melangkah lebih jauh dan semakin laju!



Perjalanan masih awal
lagi.
Anida, keep your momentum on the right track!

Jgn tersasar!


Picture source: Internet

0 comments: