twitter
rss

Bukan wang yang aku peningkan!!....TETAPI kelas...yaa kelas RM...Research Methodology....hukhuk

Kelas mula jam 5pm until 8pm and yg 'bestnya' hari Jumaat lak tu! Dulu time kerja, hari Jumaat laa aku tunggu sbb nak 'chow' dr UTHM balik KL jumpa hubby..Mujurlaa skrg da live together-gether...Mmg trend kat Msiakan, kelas post-grad ni buat time-time mcmni? Masa aku kt QMUL dulu, kelas postgrad buat 2 hari, Tue and Thurs, so sesiapa yg bekerja tu, mmg akan dapat pelepasan khas dr majikan masing2. Dah mmg majikan diaorg yg hntar, so mmg WAJIB la bagi pelepasan tu kan?

Pd pendapat aku la, bagus jugak kelas RM ni disediakan semula utk student postgrad especially kes khas mcm aku, yg dah laaaamaaa sngt berehat dari belajar ni. Last kelas RM yg aku pergi bulan Okt last year. Anjuran UKM gak. Nsb baik Unit Cuti Belajar luluskan application aku utk join sbbnya, dia org akan minta staf join RM course yg dikonduk oleh UTHM jgk! Tp pd aku la, best lg kot join RM course yg dianjurkan oleh university lain.

Sebabnya, 1. Dpt suasana baru! UKM buat kursus RM kat Concorde Inn, Sepang. Makanannya sngt heaven utk aku yg tgh mengandungkan Fahim Amzar masa tu 2. Dpt kenal kwn baru. Aku jumpa org yg sama profesion mcm aku tp bidang yg berbeza-beza. 3. Dpt jumpa Prof2 yg kita x pernah kenalpun 4. Bila time present, tkde la nk malu2 sngt sbb present dpn org yg kita kenal sekali tu je, in case klu salah ckp, da x jumpa lagi dah lepas tu, melainkan klu ada jodoh tuk ketemu...hehehe

Dan utk kelas esok ni, aku baru perasan yg Prof yg akan mengajar aku sok adalah Prof yg sama jadi panel time aku present kursus RM di Concorde Inn. Aku sure la dia tak leh nk cam aku dah sbb first; last time aku agak 'muk' sikit, maklumla bwk baby dlm perut and 2nd, ada byk lagi yg prof tu nk kene ingat selain daripada nk ingt cam muka aku ni...!=)


 


 

0 comments: