twitter
rss

Perhatian: Sila baca entri kali ini mengikut lagak, gaya and klu mampu, suara spt Nabil Ahmad. Tk kenal Nabil Ahmad?...hah, layan laaa video bwh nih nnt...sblum tuh aku nk bebel dulu....!


"Bikin hati wa panasssssss",....entry nih wat pertama kali aku tulis BM SEBAB...kandungan isinye yg bakal mnyinggung bangsa lain....[aarrggghhhhhhhh]...

Thp kesabaran da smpai ke limitnyeeeee....kenapalah x paham bahasa....dah ckp elok2, tulun laa paham...kenapa buat kepala die jgk!Alahaaaaiii manusia, aku sndiri pun akn malu klu org lain da bg taw jgn byk kali...apsal laaa ko manusia x paham....apelah annoying sngt ko niii...keras kepala betul!....Napalah x lei paham....K E N A P A !?!?!

Patut ker aku TERJAH jew bilik die n JERKAH die n hamburkan semua ketensionan n kesewelan aku yg terjadi asbab dr perbuatan die yg melampaui batas (x phm bahasa!)...huh,hilang laa kesopanan dan kesusilaan aku selama nii disbbkn oleh mamat hump-peh niii...huhu..mcm mana wa mau study klu itu olang mising2 mcm tuuu..."huhu, NIDA bersabar jeer laaa yeee...Dugaan nih sume, dugaan....".Huh, tp klu die wat lagu tuh gak,aku x gerenti laaa apa kesudahan yg akn berlaku (memberi warning kat diri sendiri?!...huhu)

"Okay..Nida, tarik nafas dalam2....relax...sabar...sabar...sabar yee..."

Nota Kaki: "O00oOwhHh..ade lagi rupanya, x habis lagi..?"..Baper kali nk bgtaw...Lagu tuh x sedap, x yah pasang kuat2...ko sorang jew nk dgr...ko sorang jew suke...aku x suke..so jgnlaa pasang kuat2...Aku nk study laaaa...bkn mcm ko, dtg sini nk cari keje buat duet byk2!!!....Adduuuuuuhhhhh.....memang x paham bahasaaaaa....Tkde toleransi lngsung!...Tkde respect org sekeliling lngsung!huuuuuuuuuuuuuu....

"Sabar Nida...sabar...."

♥Monolog 2

♥Nida
Stepney Green
=S

Oo00owwhhH...lupee...video Nabil...Following is one of my feveret so far...(^_^)

0 comments: